Creșterea competitivității economice a NOMAD PARTS SRL prin intervenții de digitalizare
S.C. NOMAD PARTS S.R.L. în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul Creșterea competitivității economice a NOMAD PARTS SRL prin intervenții de digitalizare”, cod MySMIS 319542, finanțat prin Programul Operațional Regional 2021-2027, apel PRNE/107/PRNE_P2/OP1/RSO1.2/PRNE_A29 - PR/NE/2023/PI2/RSO1.2/1 – DIGITALIZARE IMM.
Contractul de finanțare a fost încheiat cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Est.
Valoarea totală a proiectului a fost de 652.553,20 lei, din care 492.861,96 lei reprezintă finanțare nerambursabilă (418.932,67 Lei din FEDR si 73.929,29 Lei din Bugetul National).
Obiectivele generalale ale proiectului au fost:
Implementarea unui ecosistem digital integrat care să maximizeze eficiența și accesibilitatea serviciilor oferite de societatea NOMAD PARTS S.R.L., contribuind astfel la îmbunătățirea experienței utilizatorilor și la creșterea competitivității pe piață.
Proiectul va contribui la realizarea obiectivului specific al Priorității de Investiții prin:
Creșterea gradului de digitalizare a IMM-ului: Implementarea unui ecosistem digital integrat va permite NOMAD PARTS SRL să devină o companie mai
digitalizată și mai competitivă pe piață. Îmbunătățirea competitivității
IMM-urilor: Eficiența sporită și accesibilitatea mai bună a serviciilor vor
permite companiei să atragă noi clienți și să își crească cota de piață.
Creșterea productivității: Utilizarea de soluții digitale va optimiza procesele interne ale companiei și va crește productivitatea.
Îmbunătățirea satisfacției clienților: Accesul facil la informații și asistența telefonica va îmbunătăți semnificativ experiența clienților și va crește satisfacția acestora.
Implementarea unui ecosistem digital integrat va aduce beneficii semnificative NOMAD PARTS SRL, contribuind la creșterea eficienței, competitivității și satisfacției clienților.
Proiectul se aliniază perfect cu obiectivele specifice ale Priorității de Investiții, contribuind la stimularea economiei locale.
Obiectivele specifice ale proiectului au fost:
1. Contractarea unui serviciu pentru întocmirea Raportului de audit tehnic, care confirmă îndeplinirea/utilizarea tehnologiilor DESI 2019 asumate în cadrul cererii de finanțare, in maxim 12
luni după semnarea contractului de finanțare.
2. Contractarea unui serviciu pentru implementarea activităților de comunicare și vizibilitate în legătură cu asistenta financiară nerambursabilă obținută prin Programul Regional Nord-Est
2021-2027, în maxim 12 luni după semnarea contractului de finanțare.
3. Implementarea soluțiilor tehnice de digitalizare, în maxim 12 luni după semnarea contractului de finanțare, respectiv: Realizarea unui studiu de fezabilitate detaliat pentru identificarea
soluțiilor optime, contractarea unui serviciu de consultanță pentru elaborarea documentațiilor necesare pregătirii proiectului propus spre finanțare, achiziționarea și configurarea a 17 unități hardware TIC și a altor dispozitive necesare, implementarea unui sistem ERP integrat cu Modul Warehouse Management System (WMS), implementarea unui Call Center integrat cu un Asistent Virtual bazat pe tehnologie AI, achiziționareaa trei licențe pentru o suită de aplicații software, asigurarea accesului la internet cu viteză de download de minim 30 MBps.
Rezultatele obtinute in urma implementarii proiectului sunt:
1. Contracte de furnizare pentru bunuri si servicii pentru:
a) Sistem ERP -1 buc
b) Software Call Center- 1buc
c) Serverv- 1 buc
d) Licenta pachet aplicatii – 3buc
e) Laptop – 1 buc
f) Laptop – 2buc
g) Stație de andocare – 3 buc
h) Monitor – 3 buc
i) Monitor Portabil – 1 buc
j) Multifunctionala Laser Monocrom – 1 buc
k) Telefon mobil – 1 buc
l) Telefon mobil – 2 buc
m) UPS – 1 buc
n) Firewall – 1 buc
o) Servicii de consiliere IT pentru dentificarea soluțiilor tehnice în vederea digitalizarii
p)Servicii de audit tehnic
Impactul investiției la nivelul localității/regiunii: creșterea gradului de digitalizare și utilizarea de soluții tehnologice moderne, care conduc la eficientizarea proceselor și la îmbunătățirea calității serviciilor oferite. Totodată, consolidarea prezenței online și facilitarea comunicării cu publicul contribuie la vizibilitatea companiei și la o interacțiune mai directă cu comunitatea. Aceste schimbări generează un impact pozitiv nu doar asupra clienților, ci și asupra mediului de afaceri local, stimulând competitivitatea și oferind premise pentru dezvoltare economică pe termen lung, cu potențial de extindere la nivel regional și chiar național.
Perioada de implementare a Proiectului a fost de 12 luni (de la data semnarii contractului de finantare), respectiv între data 09.10.2024 și data 08.10.2025.
Informaţii suplimentare se pot obţine la:
Manager de proiect: Stoica Cozmin Telefon: +40741.333.419
e-mail: cozmin.stoica@nomadparts.ro
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați https://mfe.gov.ro/”